Het Rondje om de Kerk, lekker klagen over de NS!
   
 
   
Links
 
Archief

VanderWijk Consultancy

 

zondag, april 08, 2001

Er zijn op maandag geen stakingen!
Ik heb gemerkt dat er veel mensen niet zeker weten of ze morgen met de trein kunnen reizen. Welnu, ik kan jullie geruststellen, de treinen zullen rijden zoals ze normaal rijden...

De VVMC heeft voor aanstaande woensdag en donderdag wel stakingen aangekondigd indien de NS niet aan haar eisen tegemoet komt.
Er bestaat echter een grote kans dat deze stakingen niet doorgaan vanwege de druk van de publieke opinie, de politiek, de oproep van de FNV om publieksvriendelijke acties te houden en een eventueel rechterlijk stakingsverbod.

Anti-stakings demonstratie
Vanochtend ontving ik het volgende bericht in mijn mailbox dat ik jullie niet wil onthouden:

Op dinsdag 10 april a.s. om 14.00 organiseert het comité ‘Staakt het staken’ een demonstratie in de centrale hal van het Centraal Station van Utrecht.
Het comité roept eenieder, die gedupeerd wordt door deze stakingen of sympathiseert met de gedupeerden, op om bij deze demonstratie aanwezig te zijn. Voor meer info kun je kijken op: go.to/staakthetstaken

geplaatst door vanderwijk om 18:57

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home